پوشک سایز دو مولفیکس دو بسته گرفتم باز چند تا بگیرم ؟

۴ پاسخ

از سایز۱تا۳زود رشد میکنه عملا۲استفاده نمیشه همون دوبسته کافیه

میگن صفر و یک و ۳ استفاده میشه بچه از سایز ۲زیاد استفاده نمیکنه

من ۳تا سایز یک ۴۰ بسته گرفتم
سه تا ۱۶ بسته سایز دو گرفتم
با سه تا سایز سه

چهل تایی هست هر کدوم

سوال های مرتبط

مامان شاهان🦁☀️ مامان شاهان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهیار مامان شاهیار روزهای ابتدایی تولد