بیسکویت ساقه طلایی خوبه برا بچه ها

۵ پاسخ

من که کلا بیسکوییت نمی‌دم چیه آخه همش روغن‌های بد و شکر

گلوش گیر نکنه

پسر من ک دوست داره

نه اون‌ همینجوری خشک هست ، ما میخوریم باید بعدش سه لیوان آب یا چای بخوریم شبیه کویر لوت میمونه
بهش بیسکویت مادر یا پتی بور بده یا از این بیسکویت های نستله مخصوص بچه‌ها بگیر
من برای پسرم گرفتم دوست داره

سبوسش گیر نکنه تو گلوش بعدم این بیسکوییتا همش مواد نگهدارنده داره متأسفانه

سوال های مرتبط

مامان ✨شـــاهــــان✨ مامان ✨شـــاهــــان✨ ۲ سالگی
مامان mahlinn مامان mahlinn ۲ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین🫀🥹 مامان ماهلین🫀🥹 ۲ سالگی
مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی