من که کلا بیسکوییت نمیدم چیه آخه همش روغنهای بد و شکر
گلوش گیر نکنه
پسر من ک دوست داره
نه اون همینجوری خشک هست ، ما میخوریم باید بعدش سه لیوان آب یا چای بخوریم شبیه کویر لوت میمونه
بهش بیسکویت مادر یا پتی بور بده یا از این بیسکویت های نستله مخصوص بچهها بگیر
من برای پسرم گرفتم دوست داره
سبوسش گیر نکنه تو گلوش بعدم این بیسکوییتا همش مواد نگهدارنده داره متأسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.