۴ پاسخ

من استفاده نمیکنم

من يه بار با جلوگيري طبيعي انجام دادم الان همش استرس دارم😢
قرصم نميتونم بخورم چون مشكل تخمدان دارم ميترسم بدتر شه،شوهرمم اعتقادي به ك*اندوم نداره😒
نميدونم چيكار كنم ديگه

منکه با قرصم‌میترسم

اگه شیر خودتو میدی باید قرص لاینسترنول بخوری. در غیراین صورت هرچی بخوری میشه

سوال های مرتبط