من استفاده نمیکنم
من يه بار با جلوگيري طبيعي انجام دادم الان همش استرس دارم😢
قرصم نميتونم بخورم چون مشكل تخمدان دارم ميترسم بدتر شه،شوهرمم اعتقادي به ك*اندوم نداره😒
نميدونم چيكار كنم ديگه
منکه با قرصممیترسم
اگه شیر خودتو میدی باید قرص لاینسترنول بخوری. در غیراین صورت هرچی بخوری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.