۴ پاسخ

من اوایل چون بچه شیر نخورد منم ندوشیدم تب میکردم شیر مونده بود داخل سینه باعث عفونت شده بود ماساژ دادم تخلیه شد خوب شد

من پیش اومد برام ولی ۸ ماهگیش
خیلی بد بود تبم از ۴۰ پایین نمیومد رفتم دکتر متوجه نشد از چیه گفت سرما خوردی دارو داد خیر ببینه مامانم اومد بهم برسه گفتم سینم درد میکنه خلاصه گفت از سینته مریض نیستی آب گرم گذاشت ماساژ داد تخلیه کرد سینه رو جوری بود که چرک زرد کشدار ازش میومد آنقدر این کارو تکرار کردیم درجا تبم اومد پایین خلاصه خیلی بد بود

چیزی هوس نکردی که‌ نخورده باشی؟مثلا حتی هوس غذای همسایه که‌ بوش اومده باشه

احتقان چیه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی