شیر ماجان رو باید بجوشونم یا همینطوری میشه داد؟

۵ پاسخ

هرجورصلاح میدونی

کلا شیرو باید جوشوند ماجان یا مارک دیگه فرقی نداره

ماجان خودش پاستوریزه هست نیازبه جوش زیادنداره درحدولرم یااگه خیالت راحت بشه جوش کم

یکم بایدولرم کنی وگرنه خدای نکرده بعضی هاشکم دردمیشن

من اگر هم دما محیط باشه تو یخچال نباشه همینجور میدم یخچال باشه ولرم میکنم

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان آوا🥺🫀☺ مامان آوا🥺🫀☺ ۱۲ ماهگی