هرجورصلاح میدونی
کلا شیرو باید جوشوند ماجان یا مارک دیگه فرقی نداره
ماجان خودش پاستوریزه هست نیازبه جوش زیادنداره درحدولرم یااگه خیالت راحت بشه جوش کم
یکم بایدولرم کنی وگرنه خدای نکرده بعضی هاشکم دردمیشن
من اگر هم دما محیط باشه تو یخچال نباشه همینجور میدم یخچال باشه ولرم میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.