۷ پاسخ

من همینجوری میدم. میریزم تو لیوان درشو می‌بندم با نی میخوره .

شیر تنها میدی بهش؟ یا قاطی چیزی میکنی؟
حتما بجوشون

نه عزیزم همینجوری بده

نه من همینجوری میدم شیر کارتونی پرچرب نیاز ب جوشاندن نداره عزیزم

همین جوری بده

من همین جوری میدم

من میجشونم با فرنی اوتمیل

سوال های مرتبط