۱۳ پاسخ

مال منم هنوز بالاست
خانوم جا خوش کرده🫤😂

به نظرتون برای من اومده پایین ؟
کنجکاو شدم
مگه بیاد پایین چی میشه ؟

تصویر

عزیزم چقدرترک خوردی😢♥️

چرا شکم من هنوز مثل ماه 5و 6بقیه هست بزرگ نمیشه هیچکس متوجه نمیشه که باردار هستم

من تا الان بالا نرفته بچم شکمم پایینه خیلی

ماشالله 🧿🧿🧿

عزیزم کرم ضد ترک استفاده نمیکنی ؟ میخوام بدونم من استفاده میکنم بی فایده نباشه

میشه بپرسم چقدر اضافه کردی؟؟ من خودم تا حالا حدود ۱۵ کیلو 🥲

ااز من یکم افتاده پایین

برای من هنوزم بالاس

عزیزم دو قلو بارداری؟

منم شکمم بالاعه
نی نی اولتونه؟

چ بگم آبجی برامنم نیومده پایین خب تاکی میخای اونجا باشی جون مادر🥰😝

سوال های مرتبط