۷ پاسخ

کالامین

آره زینک اکسید بزن جواب میده عالیه منم برا خودم و پسرم استفاده میکنم ما هم گرمسیری هستیم گرما شیددددد کلاه آفتاب گیر داریم عرق هم صورت خودم میسوزه شب ها میزنم برا خودم پسرم عالیه

من پنج شنبه از دکترش پرسیدم گفت اول هیدروکورتیزون بزنم بعد روش زینک اکساید

پماد کالاندولا عالیه

عزیزم اول با آب و پنبه خوب‌ تمیز‌کن. بعد زینک اکساید بزن

فقطططط پودر بچه بزن عاااالیه

من از پودر بچه استفاده میکنم

سوال های مرتبط