۳ پاسخ

حتما دکتر برو
اگه شرایطش نداری ، اب نمک + سرکه سفید قاطی کن هم ته گلوت و تودهنت همش قرقره کن، روزی ۲، ۳ بار اینکار بکن

برفک دهان قارچه
سیستم ایمنی ضعیف باشه معمولا اتفاق میفته
باید یسری ازمایش بدی ببینی چرا اینطور میشه
پزشک عفونی یا حلق و بینی بری باید بری

از بخار معده

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد قصد بارداری
مادرغمگین،🖤🖤 مادرغمگین،🖤🖤 قصد بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی