خانوما علت تلخی و خشکی دهان چیه؟

۷ پاسخ

قندتم بررسی کن عزیزم

احتمال بارداری هست تاخیر هم داشتی

من باردار بودم دهنم تلخ بود

ولی متاسفانه من سقط کردم🥲

دهنت تلخ بشخ حامله ای

منم دیروز دهانم تلخ شد آمپول اچ ام جی میزدم خودم گعتم حتما از اونه

بیبییییییییی

سوال های مرتبط

مادرغمگین،🖤🖤 مادرغمگین،🖤🖤 قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان آیهان مامان مامان آیهان مامان ۷ ماهگی