خانما تلخی دهان از علائم بارداریه؟؟

۶ پاسخ

ممکنه اره

هم آره هم نه

من باردار که شدم تلخ شد دهانم قبل از اون نه نداشتم

نه عزیزم

فکر نکنم بیشتر به خاطر صفرای بالاست

بله میتونه باشه

سوال های مرتبط

مادرغمگین،🖤🖤 مادرغمگین،🖤🖤 قصد بارداری
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی