بچه هاحامله باشی تلخی دهن علتش چیه

۵ پاسخ

بله میشه

از علائم بارداریه منم همینجوریم

منم اینجوری شدم امشب هشت هفتمه

جزعه علاعمه فک کنم

بله از علائمش می‌تونه باشه

سوال های مرتبط

مادرغمگین،🖤🖤 مادرغمگین،🖤🖤 قصد بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان پنبه🤍🩷 مامان پنبه🤍🩷 هفته ششم بارداری
مامان آیهان مامان مامان آیهان مامان ۷ ماهگی