خانما ته حلق بچم برفک زده چکار کنم

۳ پاسخ

فقط قطره نیستاتین از داروخانه بگیر بریز داخل دهاننش

برو دارو خونه بهت دارو میدن فکر کنم یه شربتی میدم منم بچم اینطوری میشد البته من دارو میخوردم ولی شیرش میدادم ولی شما ببرش دکتر

چند وقتشه

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری
پریا
علمدا ری پریا علمدا ری قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی قصد بارداری