۳ پاسخ

اگر جلوگیریت طبیعی تست بزن اگر ن با کاندومی و جلوگیری سفت و سختی داری نزن چون دوران شیردهی اگر خودت شیر میدی بدن بهم میریزه ممکنه چندین ماه هم نشی

باید بیبی چک بخری

ی تست بارداری بزار اگه جواب نداد بازم ی آزمایش بتا بده که خیالت راحت بشه
چون من وقتی حامله بودم دو ماهه هم شدم تست نشون نداد فقط آزمایش

سوال های مرتبط