خانما بچه اگه از ۴ کیلو بگزره سز میکنن؟؟؟

۷ پاسخ

از ۴۵۰۰ به بالا زیرش بازم طبیعی اولویت هستش و سزارین بخوای میشه اختیاری

ن بابا من ک هرجا رفتم قبول نکردن بچم ۴۳۵۰ بود بعدش ی جا خصوصی رفتم گفتن برو سونو بده اگه بالای چهار باشه سز میکنیم اخر سرم سز کرد دولتیا ب این راحتیا قبول نمیکنه میگن ما بچه ی ۵کیاویی رم طبیعی اوزدیم

من چهاربود پسرم سزشدم رفتم سز اختیاری بخاطر وزنش دکترم زد سز اجباری

ن بابا چرت میگن فقط مال من ۴۱۰۰ بود طبیعی زایمان کردم😏

من 12سال پیش بچه دومم 4800بود طبیعی اوردم.. اگه الان باز فرق میکنه سزارین بکنن

همه چی به اون لحظه و اون ماما برمیگرده. معمولا بالا ۴۵۰۰ سز میکنند. البته بازم میگم به اون بیمارستان اون ماما کشیک برمیگرده

اره.

سوال های مرتبط