از ۴۵۰۰ به بالا زیرش بازم طبیعی اولویت هستش و سزارین بخوای میشه اختیاری
ن بابا من ک هرجا رفتم قبول نکردن بچم ۴۳۵۰ بود بعدش ی جا خصوصی رفتم گفتن برو سونو بده اگه بالای چهار باشه سز میکنیم اخر سرم سز کرد دولتیا ب این راحتیا قبول نمیکنه میگن ما بچه ی ۵کیاویی رم طبیعی اوزدیم
من چهاربود پسرم سزشدم رفتم سز اختیاری بخاطر وزنش دکترم زد سز اجباری
ن بابا چرت میگن فقط مال من ۴۱۰۰ بود طبیعی زایمان کردم😏
من 12سال پیش بچه دومم 4800بود طبیعی اوردم.. اگه الان باز فرق میکنه سزارین بکنن
همه چی به اون لحظه و اون ماما برمیگرده. معمولا بالا ۴۵۰۰ سز میکنند. البته بازم میگم به اون بیمارستان اون ماما کشیک برمیگرده
اره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.