۴۲۰۰ به بالا سز
نه عزیزم باید ۴۵۰۰ باشه ب بالا که سز کنن
طبیعی گف برا من
دکتر من طبق سونو وزن بچم ۴۰۲۰ بود سز انجام داد دوباره سونو رفتم ۴۱۵۰ بود که دیگه بیمه هم قبول کرد سز اجباری زدن برام.
طبیعی. اگ نتونستی سزارین
بستگی به دکتر داره
بعضیا میگن ۴ به بالا سزارین
بعضیها میگن ۴/۵ به بالا
سز فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.