زایمان طبیعی بهتر یا سز؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

من سزارین کردم و قطعا انتخابم سزارین هست

منم سزارین کردم به اجبار چون بچه بریچ بود🫠
انتخابم قطعا طبیعیه

سز بودم راضی بودم

سزارین

خداروشکر سز بودم و راضیم
البته بستگی به بدن هرکسی داره

بطور کل طبیعی بهتره درصورتی که منع پزشکی نداشته باشی.
اماااااا طبیعی کلی آمادگی نیاز داره. اگه تا روز زایمان بخوریم و بخوابیم یا یذره پیاده روی ساده کنیم فک کنیم خیلی هنر کردیم قطعا زایمان سختی میشه.
طبیعی زاییدن ورزش داره آمادگی جسمی و ذهنی نیاز داره. حتی اینکه تصمیم بگیری دقیقا کی بری بیمارستان هم مهمه که توی خونا بیشتر کاراتو بکنی و بعد بری بیمارستان تا زیاد معاینه نشی و اذیت نشی.

هرروشی بجز طبیعی🥴خیلی بده خیلی

تا ابد طبیعی انتخاب می‌کنم البته اگر بچه اجازه بده

تجربه ها متفاوته من خودم تا ابد سزارین انتخاب میکنم…چون اصلا خوشم نمیاد کسی معاینه ام کنه و دوما دوس ندارم درد بکشم وریسک کنم …دوست خودم هم درد طبیعی کشید هم سزارین… بنظر دکترت و بیمارستانت خوب باشه سزارین عالی پیش میره طبیعیم اگ ماما همراه بگیری خیلی راحت و بهتره ولی اگ سزارین خواستی حتما پمپ درد بگیر ک دردی حس نکنی بعد کشیدن پمپ دردم شیاف بزار ک اونموقعم دردی باز نمیفهمی حتما قبل راه رفتن شیاف بزار خونه ام هر موقع درد داشتی شیاف بزار من سر سه روز خودم کارامو میکردم ۱۰روز ب بعدم تنها بودم…بخیه امم جذبی بود الان نه جاش مشخصه نه واسم مشکلی پیش اومد خداروشکر

هر کدومش سختی و دردای خودشو داره ولی من خودم فک میکنم که عوارض طبیعی کمتر از سزارین باشه هم به خاطره اون آمپول بی حسی که به کمر میزنن تو سزارین هم اینکه بعد زایمان طبیعی میشه زود تر گن شکم بست و شکم‌ جمع بشه ولی تو سزارین نمیشه اوایلش گن بست جای بخیه درد میکنه ولی خب همه هم‌نمیتونن طبیعی انجام بدن اندازه لگن و توانایی مادر و اینجور چیزا هم مهمه ولی خب خیلیا از درد طبیعی میترسن مثه خود من به خاطره همین انتخابشون سزارینه
به نظر من اگه بتونی دردشو تحمل کنی و شرایط زایمان طبیعی رو داشته باشی طبیعی بهتره...

عزیزم واست مطالبی که ممکنه درباره زایمان طبیعی بهت کمک کنه رو تاپیک قبل نوشتم♥️
انتخابم سزارینه بنظرم واسه بدن و روحیه ام مناسب تره

من طبیعی بودم صد بار برگردم عقب طبیعی رو انتخاب میکنم از بس مشکل دیدم از آدمایی که سز شدن یکی قیچی تو شکمش مونده یکی بخیه درست نخورده یکی چسبندگی رحم گرفته یکی بعد دوازده سال جا بخیه ش هنوز درد میکنه....

من خودم سزارین . ولی طبیعی بهتر

سوال های مرتبط

مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرم🩷🩵 مامان گل پسرم🩷🩵 ۳ ماهگی
مامان محسن مامان محسن ۵ ماهگی