مامانا شما قصد دارید طبیعی زایمان کنید یا سز؟

۹ پاسخ

من اولی طبیعی بودم خیلی راضی بودم بدون هیچ مشکلی،، اینم صد درصد طبیعی

طبیعی

سزارین چون شکم اول سزارین بودم

سزارینننننن

سز کسایی ک نمیتوننن سزارین بهتره من ک خودم سزارین خیلی درد داره بعدش باز بهتره

من هم طبیعی زایمان کردم هم سز جفتشم سختی خودشو دار عزیزم

نمیخوام استرس بگیریا ولی سزارین تمیز تر هم هس
حاجی ینی چی من خواهرشوهرم رفته بود طبیعی زاییدع بود
ینیی چیییی بایدد پیششش اونهمه دکتر برینی تا بچت بیاد🙄😂😂😂😂
هنوز نینی ندارم ولی اگه بیارم سزارین
قبلش خیلی میگفتم که طبیعی دوس دارم ولی بعد اینکه خواهرشوهرم گف داستان چیه کلا فازم عوص شد

من اولی طبیعی بود صددرصد دومی هم طبیعی میخام..چون واسه من خیلی خوب بود

صدرصد سزارین 😂

سوال های مرتبط

مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرم🩷🩵 مامان گل پسرم🩷🩵 ۳ ماهگی
مامان محسن مامان محسن ۵ ماهگی