طبیعی یا سز؟ چرا؟ ✋

۷ پاسخ

طبیعی دردشو یکجا میکشی بعدش اصلا حس نمیکنی زایمان کردی ولی سزارین بعدش خیلی عوارض داره

من طبیعی دوست دارم ولی خیلی میترسم 🥴

طبیعی،تنها دردیه که شیرینه،و از همه مهم تر همون لحظه که بچه رو میدن بغلت تمام دردها تموم میشه🥰😍❤️اولی طبیعی بود،انشا الله خدا کمک کنه به سلامتی و دلخوش این جگرگوشه روهم طبیعی به دنیا بیارم

سزارین چون دوقلوعه😁

طبیعی

زایمان قبلیم طبیعی بودم انشاالله این یکیم میرم طبیعی خداکمک کنه

سزارین

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محسن مامان محسن ۵ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Lena مامان Lena ۵ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته سی‌وهشتم بارداری