بچه ی من دقیقا تو ۳۲هفته همون ۲۴۰۰بودش دور سرش میگفتن سه هفته جلوتره و کلا درشته و اینا
بخاطر همین حرفا من سزارین اختیاری انجام دادم بچه که اومد دنیا ۳۵۵۰بودش بعد هم اتاقیام تو بیمارستان که طبیعی بودن ۳۸۰۰ اینا
فکر کنم یه سنو دیگه هم تو همین هفته ها باید بدی اگه تو اونم وزنش بالا باشه طبیعی خیلی سخت میشه
هفته ایی 200الی300گرم اضافه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.