کسی برای وزن نوزادش زینک داده

۴ پاسخ

پس من واکسن 4ماهگیش 6500بود بهداشت گفت خیلی خوبه صعودی اضافه کرده اما خودم دوست دارم بیشتر اضافه کنه

وزنش 6500بود خوبه بنظرتون وزن تولدش 2300بود 35هفته بدنیا اومد

اره عزیزم بده بهش خوبه

برای وزن نه ولی بچم اسهاله شدیده دکترش براش نئوزینک تجویز کرده

سوال های مرتبط

مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی