پس من واکسن 4ماهگیش 6500بود بهداشت گفت خیلی خوبه صعودی اضافه کرده اما خودم دوست دارم بیشتر اضافه کنه
وزنش 6500بود خوبه بنظرتون وزن تولدش 2300بود 35هفته بدنیا اومد
اره عزیزم بده بهش خوبه
برای وزن نه ولی بچم اسهاله شدیده دکترش براش نئوزینک تجویز کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.