پسر منم ۴ماهگی همین بود الان ۳روز خوب شده
اصلا ربطی به واکسن نداره پسرمن وارد ۴ ماه شد( واکسنو دیر باید بزنم)اعتصاب شیر کرد.
اگر تا یه هفته بعدش خوب نشد ببرش دکتر اعتصاب شیره تا ۶ ماهگی گاهی هست
من ۵ ماهگی دیگ تسلیم شدم بردم دکتر بهش شربت زینک داد
اگه تا یه هفته خوب نشد اعتصاب شیر کرده پسر من که از بعد واکسن چهارماهگی تا خود الان تو بیداری شیر نمیخوره 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.