عزیزم من جفتشو دارم تا ابد پیرکس
اگر ضربه خیلی محکم نخوره و پرت نشه نمیشکنه
عوضش نه بو میگیره هم شستنش راحته هم اگر آبمیوه بدی رنگش عوض نمیشه از قیافه نمیفته
پلاستیکی رو یه اب هویج بدی دیگه حالت بهم میخوره نگاش کنی
ولی از همه بدتر ففط بوییه که میگیره لعنتی افتضاحه
پیرکس داشتم یکم سنگینه
تلقی راحت تره ولی خب میگن ابجوش داخل پلاستیک سم تولید میکنه
پیرکس خیلی بهتره هم راحت تر تمیز میشه بهداشتی تره،آبگرم بریزی واکنش نشون نمیده
پیرکس احتمال شکستن بالاست خطرناکه
قطعا پیرکس بگیر شک نکن عمر شیشه شیر طلقی ۳ ماه و اگر عوض نکنی باکتری میگیره و این خودش کلی هزینس هر ۳ ماه بخوای عوض کنی در ضمن طعم شیر توی پیرکس با طلق خیلی فرق داره من برای دوتاشون پیرکس گرفتم یکی اونت یکی دکتر براون
قطعا طلقی
پیرکس هم خیلی سنگینه برای بچه هم احتمال شکستگی داره
من جفتشو دارم از برند دکتر براونز
جفتش اکیه بنظرم ولی خوب شیشه باشه امن تره دیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.