۲ پاسخ

بنظرم سنگینه برای بچه ی بزرگتر که میخواد خودش شیشه رو دستش بگیره بخوره خوب نیست.

سلام من اونت ۲۴۰م سی سی خریدم جنسش شیشه ای هست ، زود تمیز میشه رنگش عوض نمیشه خط و خش نمیوفته ، دمای آب خوب توش تنظیم میشه مثلا برای خنک کردن آب و یا گرم کردنش میزارم توی یه ظرف آب یا زیر شیر آب زود دماش تنظیم میشه اما خب سنگینه باید حواست باشه رو لصورت بچه نیوفته ، شاید بچه بزرگتر شد هم راحت نشه دست خود بچه بدی شیر بخوره ، ولی از دستم روی سرامیک افتاد و نشکست

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۰ ماهگی