خانوما شیشه شیر طلقی یا پیرکس ؟؟؟
طبق تجربه تون کدوم و چرا ؟

۴ پاسخ

از اول پیرکس گرفتم زود تمیز میشه بو نمیگیره فقط مواظبت میخواد ک نشکنه خیلی بهتر از طلقی

پیرکس
تغییررنگ نداره،راحت میشه ضدعفونی وتمیزش کرد وردشیرنمیمونه وهمچنین بوی شیرکامل میره حتی اگربا اب خالی بشوری.
فقط ممکن برای بچه سنگین باشه که بخوادخودش بگیره بخوره توحالت گیجی وخواب.

پیرکس خوب نیست سنگین فقط طلقی

فقط پیرکس ،زودتمیز میشه و رنگ عوض نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۰ ماهگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی ۱۷ ماهگی