من ک ۱۰ هفته هستم خودمم شکم دارم اینجوری نیستم
دخترررر
دختر
پسر بنظرم
عزیزم این نفخه تو هفته ها بالاتر شکمت یکم کوچیک تر میشه
منم شکم دوممه مثل شما زود شکمم اومد جلو 🤭شکم الانم مثل ۵ ماهگی شکم اولم هس🥴😆فکر کنم دختر البته حدسی😊
دختر
مشخص نی اینا نفخه عزیزم هنو خیلی زوده
پسر
قبلا هم شکم داشتی؟؟انگار بیشتر از ۱۱ هفتس ماشاالله
تو ۱۱ هفته اینقد شکم😐
بیشتر به نفخ میخوره خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.