سونو وزن در هفته 34 وزن 2050 خوبه؟

۵ پاسخ

ب نظرم کمه لیدی میل بخور

من 31هفته 2013+302با صدک 60بود
10روز بعد رفتم 2250

آره خوبه

نترس منم 2090بود تو 36هفته هم2500هفته دیگه هم میخوام برم سونو تا 2800بدنیا میاد خوبه نترس منم عین توام

اره خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙🥺 مامان فسقلی💙🥺 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان اقا نیما🍓 مامان اقا نیما🍓 ۸ ماهگی
مامان هامین و نیهان مامان هامین و نیهان ۱ ماهگی