۴ پاسخ

من نزاشتم واسه دخترم چون تب داشت بدتر میشد سرد گذاشتم بازم

چرا انقد بالا زدن برا دختر من و پایین تر میزنن با باز و بسته کردن پوشک اذیت نشه

روز دوم گرمه بعد یکم پوشکشو شل تر ببند عزیزم اذیت نشه واکسن زده

از روز دوم گرم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رستا گلی🥺💖 مامان رستا گلی🥺💖 ۱ سالگی