۶ پاسخ

اره خودشه

اره ولی من تا الان حالت تهوع نداشتم فقط سینه درد

منم همین طور م

بادوم و نون خشک و ترد نمکی بخور

مگه باردار نیستی ؟؟
منم اینطوریم حالت تهوع ندارم اما اسید معده دارم هر کاری هم کنم بازم درست نمیشه

من دوهفته پیش این جوری بودم الان خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری