۴ پاسخ

شیر پاستوریزه زیر دوسال ممنوعه باعث کم خونی نرمی استخوان و....میشه

به عنوان جایگزین به هیچ وجه حالا یه وعده اشکال نداره ولی جایگزین نکن تا ۱۸ ماهگی باید حداقل ۳۵۰ سی سی شیرخشک بخورن

اره عزیزم میشه

اره من پاستوریزه میدم

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان آقا مانیار❤ مامان آقا مانیار❤ ۱ سالگی