چیکارکنم کیسه آبم پاره بشه زایمان کنم😥😥

۱۳ پاسخ

تو واقعا شونزده سالته‌؟

حالا لازم نیست کیسه آب پاره بشه میتونه دردت بگیره الانم زوده عجله نکن ، از هفته ی دیگه ورزش اینا کن انشاالله به وقتش نی نی میاد

راه حل پیدا کردی به ماهم بگو🥺
پیاده روی و اسکات و دوش آب گرم و خاکشیر و هزارتا راه حل دیگه رفتم ولی هنوز خبری نیست

هنوز زوده ک باید دو هفته دیگه باشه

بزار بچه وزن بگیره تازه ۳۶ هفته ای

زوده خواهر چه نقشه های شومی میاد تو ذهنتون🤣😫

هنوز که زوده

نزدیکی داشته باش بدون جلوگیری
تند تند پیاده روی کن قدم بردار طوری ک خسته بشی

دلت میاد اون قسقلی رو این همه نگه داشتی زود زایمان کنی؟ 🫠🫠

من رو بگو

هیچ وقت توی عمرم اینقدر منتظر زاییدن نبودم

چرا میخوای زود زایمان کنی بچه خودش کامل بشه کیسه آب پاره میشه تو تازه 36هفته ای ممکنه بچه بره دستگاه بزار خودش بدنیا بیاد

زوده عزیزم بزار بچت وزن بگیره

بسم الله😂😳

سوال های مرتبط

مامان آندیا مامان آندیا ۱۳ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی