آره من استفاده میکنم و خیلی خوبه به نظرم همون یکی دو روز اول تاثیرش رو دیدم اما قطره خیلی اثری نداشت برام
من هم اینو میخوردم، هم اب هویج هم زیره ، شیرم همینجوری چک چک میریخت
دخترم بستری که شد از غصه شیرم کم شد
الان شیرخشک میخوره
این نمیدونم
ولی آبگوشت و سیرابی و آش جو میگن خیلی شیر زیاد میکنه
من لیدی میل و قرص شیرافزا میخورم راضیم. آب هویج هم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.