۴ پاسخ

آره من استفاده میکنم و خیلی خوبه به نظرم همون یکی دو روز اول تاثیرش رو دیدم اما قطره خیلی اثری نداشت برام

من هم اینو میخوردم، هم اب هویج هم زیره ، شیرم همینجوری چک چک میریخت
دخترم بستری که شد از غصه شیرم کم شد
الان شیرخشک میخوره

این نمیدونم
ولی آبگوشت و سیرابی و آش جو میگن خیلی شیر زیاد میکنه

من لیدی میل و قرص شیرافزا میخورم راضیم. آب هویج هم میخورم

سوال های مرتبط