خانما من کاپشن سرهمی واسه نینی چند ماهگیشو بگیرم ،مهر بدنیا میاد

۶ پاسخ

سایز۲بگیر یک زودکپچیک میشه دوبهتره

اگر پتو دور پیچ براش گرفتی یا قنداق فرنگی همون برا پاییزش کافیه یه ۳تا ۶ ماه سرهمی گرم براش بگیر

سوال منم هست نینی من دی ماهی میشه

من ۳ تا ۶ ماهگی میخرم

من اینو واسه پنبه خانم گرفتم سایز ۱

تصویر

اگر تبریز سرده ۳تا ۶ماهگی بگیر

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدجانم🩵 مامان محمدجانم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری