۱۰ پاسخ

عزیزم یه سری لثه گیرا هستن توش ابه بزار فریز بده به نی نی
یا میوه یخ زده میشه تو پستونک مخصوص بزاری

استامینوفن بزن رو لثه هاش

ژل باریج

علاوه بر ژل.سعی کن ببریش بیرون با کالسکه سرگرم شه.من تو خونه با کالسکه دورش میدم آروم میشه

ژل ضد خارش بگیر با مسواک انگشتی بکش روی لثه عزیزم
اگر ژل نداری میتونی یکم(خیلی کم)قطره استامینوفن یا شربت دیفن بریزی رو مسواک انگشتی بکشی روی لثه

ژل لثه باریج بگیر عزیزم

ژل باریج بزن

ژل باریج بگیر برای خارش لثه اش
و دندونی برای بگیر

ببر دکتر یه ژل مینویسه بچه آروم میشه

عزیزم علایمش ویعغکل پسرت زیاد گریه می‌کنه ؟؟

سوال های مرتبط