۷ پاسخ

منم اینجوری بودم
از دو هفته دیگه حسش میکنی گلم

منم هنوز خیلی حس نمیکنم
زوده فعلا عجله نکن

اگه جفت قدامی باشه دیرتر میفهمی

عزیزممممم هنوز زووووده حداقل ۵ هفته دیگ صبر کن 😁
اگ شکم اولی باشی ک کلا دیر تررر

نترس گلم زوده گاهی یه حباب میزنه یا نبض بچه اس

منم مثل شما

منم چیزی حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان وتودلی مامان ارسلان وتودلی هفته سی‌وسوم بارداری