مامانا تو خونه چه نوع لباسی تن بچه هاتون میکنید

۱۲ پاسخ

ما اردبیلیم
یهو هوا سرد میشه
من بلوز و شلوار با بادی حلقه ای

من هنوز بلوز شلوار میپوشونم یا سرهمی
اخه سرده هنوز🙈

فعلا بادی آستین کوتاه

رکابی شلوار تیشرت شلوارک رامپر بادی دخترم خیلی گرماییه

تیشرت شلوارک
بادی آستین کوتاه

لباس استین بلند نخی و شلوار یا استین کوتاه و شلوار اخه کولر میزنیم

رامپر یا زیر دکمه حلقه ای

رامپر یا لباس نخی نازک

رکابی وشورت

بلوز شلوار چون کولر روشنه

الان دیگه هوا گرم شده تیشرت شلوارک

تیشرت شورتک

سوال های مرتبط

مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌ونهم بارداری