۱۲ پاسخ

سلام لباسا رو از کجا گرفتین

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

من همینطوری میدم چیزی اضافه نمیکنم چون همینجوریم میخورع

من با عسل میدم

نه چرا بایذ شیرین کنی مصرف شکر تا 2 سالگی ممنوعه

بعضی وقتا عسل خرما شیره ی انگور

من گاهی اوقات شیرماجان میدم شما چه شیری میدید

نه خالی میدم
ولی باشیره انگور قاطی کنی خوبه. براش

نه همبنجوری میدم هیچی نمیزنم

چه لباسای خوشگلی

با شیره شیرینش کنی بهتره

سلام میتونی باشکر،خرما،شیره انگوراینا شیرین کنی

سوال های مرتبط