۲ پاسخ

عزیزم اگر اخیرا چکاب سالانه نرفتی، بهتره بری پیش پزشک زنان و بگی برات سونوگرافی برای چکاب بنویسه، این مساله رو هم مطرح کن خیال خودت راحت شه.

بله باید برید دکتر حتما کیست دارید

سوال های مرتبط