فرزند کودک بچه دختر پسر گهواره زایمان طبیعی سزارین

تصویر
۷ پاسخ

واسه منم همینطوری سمت چپه بزرگتره قشششششنگ مشخصه😂

منم اونطوری هست از اول

برا همه همین جوری دیگه

عزیزم برای منم همینه از اول همین بود

چیزای خوبی به ذهنم نرسید وگرنه میگفتم بخاطر چیه😂😂
نگران نباش بهشم گیر نده خودش میدونه بخاطر چیه

واس منم اینجوریه سمت راستم بزرگتر از چپه

همه خانما یکی بزرگتره یکی کوچیکتره
حتی منم اینجورم طبیعیه

سوال های مرتبط