۲ پاسخ

منم منم نفس جون همون که بود بی دندون/ بعد حدود ۸ ماه دراوردم یه دندون / این آش دندونیمه بفرمایید نوش جون💖🌸💖

ب سلامتی مبارکه
من‌برا دخترم شابلون دندون درست کردیم با طلق با کشک دندون کشیدیم رو کاسه ها
عکس ندارم ازش تو گوشیم

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی