خانما طالبی ملون اینا نفخ دارن؟

۳ پاسخ

من خوردم صورت بچم پر دون دون شد دکتر گفت نخورم

منک میخورم هندونه طالبی زردالو میگن نفخ داره ولی من نگرفتم حالا دکتر گف هرچی دوس داری بخور بزار بچه عادت کنه به مزه هاشون توی شیرت

مخصوصا ملون نفخش زیاده

سوال های مرتبط

مامان کورپه مامان کورپه ۳ ماهگی
مامان شاهوین جون🩵 مامان شاهوین جون🩵 ۲ ماهگی