دخترا طالبی یا ملون چ تاثیری روی شیر داره؟

۵ پاسخ

فک کنم سردی میاره

من میخورم پسر بالا میاره

والا من دیروز خوردم پسرم اسهال شده و دل پیچه همشم گریه کرد امروز

بچه تون شیر با طعم طالبی یا ملون‌میخوره

زیادش میکنه ولی ممکنه باعث دلپیچه و اسهال شه

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان کورپه مامان کورپه ۳ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان 💓💞آب نبات🍭💓 مامان 💓💞آب نبات🍭💓 ۱۴ ماهگی