طالبی ملون واسه شیردهی بده؟؟

۳ پاسخ

نفاخه هستش ولی شیر زیاد میکنه

نه بابا خوبه

والا من میخورم شیرم بیشترم میشه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان شاهوین جون🩵 مامان شاهوین جون🩵 ۲ ماهگی
مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 ۱۶ ماهگی
مامان دلی ❤️ مامان دلی ❤️ ۱۶ ماهگی