هر دونفاخه
خداروشکر وقتی میخورم پسرم اذیت نمیشه من پرهیز غذایی اصلا ندارم پسرمم اذیت نمیکنه یکم بخور بعدش عرق نعنابخور ک اذیت نشه یچه
مادرشوهرم میگ بخور هوست بره ولی در حد خیلی کم
من هندونه خوردم دو سه روزه بچم ناارومه نمیدونستم و خیلی خوردم و پشیمونم هنوز خوب نشده بچه خیلی اذیتم
هندونه نفخ داره
ملون هم گرمی یه موقع بدن خودت یا بچه دونه میزنه
سردی ان پدره بچه رو در میارن
هندونه که نفخ داره
ملون رو نمیدونم
هندونه نفخ داره
هندوانه نفاخه.
خواهرشوهرم بچه ۳ ماهه داره گفت به شدت اذیت میشه بچه از نفخش نخور
نفخ آورن من که نخوردم
فکر نکنم بد باشه خوبه ک چرا بد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.