۴ پاسخ

منکه هرروز میخورم

من میخورم هندونه عیبی نداره زیاد سخت نگیر
ملون هم شیر رو زیاد میکنه

هندوانه چون سرده بهتره نخوری

اما

گرمی و سردی رو بخور بالانس می شه

مثلا

ماست و نعنا
برنج و زیره
بادنجون و گردو
شیره و ارده


همه چی بخور و جوش نزن

حالت رو توب نگه دار

باور کن شیرت اوکی می شه

بدترین چیز برای ما خانوما
جوش زدن هست
نذار چیزی آرامشت رو بهم بزنه 🥰😍

شیره انگور بخور

سوال های مرتبط