هندونه ب هیچ عنوان نخور من خوردم بچم سرماخورد اگه نفخ ودل دردهم داشته باشه دیگه بدتر
تو این گرونی هیچی😄😄😄
من میخورم
ولی طالبی خربزه نه چون حساسیت زان
منکه ابجی خیلی میخوردم.. چون بچم. زردی داش گفتن برا زردی هم خوبه
من دیروز یکم خوردم پشت بندش عرق نعنا و چای زنجبیل خوردم
فکر کنم سیب از همه بی دردسر تره 😄
البته اگه شیرخودتوبهش میدی من گفتم
آره عزیزم میتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.