هندوانه میشه خورد؟
چه میوه های الان میتونم بخورم

۷ پاسخ

هندونه ب هیچ عنوان نخور من خوردم بچم سرماخورد اگه نفخ ودل دردهم داشته باشه دیگه بدتر

تو این گرونی هیچی😄😄😄

من میخورم
ولی طالبی خربزه نه چون حساسیت زان

منکه ابجی خیلی میخوردم.. چون بچم. زردی داش گفتن برا زردی هم خوبه

من دیروز یکم خوردم پشت بندش عرق نعنا و چای زنجبیل خوردم
فکر کنم سیب از همه بی دردسر تره 😄

البته اگه شیرخودتوبهش میدی من گفتم

آره عزیزم میتونی

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۴ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی