سزارین شدم میتونم هندوانه بخورم

۸ پاسخ

نه چون تازه زایمان کردی تا میتونی سردی نخور مخصوصا هندونه که خیلی سرده،

نه زیبا
هم بچه ت دل درد میگیره هم سردیه خودت دل درد میگیری

نه خوب نیست تخم شربتی خاک شیر آب زیاد نسکافه بخور

نهههه خیلی سرده بدنت داغون میشه

من دخترم ۱۰ روزه بود دارم میخورم

اره بابا بخور برای زیاد شدن شیرتم خوبه

بنظرم‌نخور سرده بچه دل درد میگیره اگه شیر خودتو میدی

سردی دل پیچه میگیری

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۱ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۴ ماهگی