نه چون تازه زایمان کردی تا میتونی سردی نخور مخصوصا هندونه که خیلی سرده،
نه زیبا
هم بچه ت دل درد میگیره هم سردیه خودت دل درد میگیری
نه خوب نیست تخم شربتی خاک شیر آب زیاد نسکافه بخور
نهههه خیلی سرده بدنت داغون میشه
من دخترم ۱۰ روزه بود دارم میخورم
اره بابا بخور برای زیاد شدن شیرتم خوبه
بنظرمنخور سرده بچه دل درد میگیره اگه شیر خودتو میدی
سردی دل پیچه میگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.