هندوانه میتونم بخورم شیر خودم میدم

۸ پاسخ

منم میخورم

ببین خیلی غذاها هست که میگن نخور مثل گوشت گاو ، سبزی ، هندونه ، حبوبات و زردآلو و بادمجون و ماکارونی و سویا و شیر گاو و ...
من همرو خوردم و هیچ نفخ و دلدردی برا بچم بوجود نیومد ، خودت باید تست کنی ببینی اگه بچت گریه نکرد و نفخ نکرد ینی اون غذا مشکلی نداره

تا الان هیچی نخوردم ک نفخ داشته باشه وای بازم نینی بی قراره

گلم کم‌کم بخور باید شکم بچه عادت کنه

الان نخور بعد۴۰ بخور

خیلی نفخ داره بنظرم.

خوب نیست سردیجات

من که خوردم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۱ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی