۸ پاسخ

خیلی بده

بله خیلی بده نخوریا

من که جفتشو میخورم اوکیه

من جفتش و خوردم

برخلاف تصور خیار نفخ شکم رو از بین میبره

تصویر

بله هردوتا نفخ داره

نخور هر دوتاش نفخ داره گناه داره نی نی

بعدش چایی نبات یا چهارزیره دم کن بخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۳ ماهگی
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی
مامان لنا🩷✨ مامان لنا🩷✨ ۱۴ ماهگی
مامان نی نیا مامان نی نیا ۱ ماهگی