خانما خیار سبز بخورم خوبه توی شیردهی ؟؟

۷ پاسخ

خیار سبز پیاز خام حبوبات ی مدتی نخور

نفخ داره
امکان اسهال هم هست

عه وااا زایمان کردی؟؟؟
مبارکهههع بسلامتی
قبلاً تاپیکاتو می‌دیدم ک می‌گفتی آب دور نینی کمه خوشحالم ک حالتون خوبه

نفخ در کمین است 😁

نه نفخ داره خیار نخور فعلا

ن میگن خوب نیس نباید خورد بچه اسهال استفراغ میشه عزیزم

چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان لارا مامان لارا ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🥰 مامان دوقلوها🥰 ۲ ماهگی
مامان علیِ مامان🩵 مامان علیِ مامان🩵 ۱۴ ماهگی